reklama

My, kaviarne a televízor

Milé kaviarne, bary, puby a krčmy,nedá mi nenapísať Vám, pretože ako Vás občasný hosť som si všimol jednu nepríjemnú skutočnosť. Tou je zapnutý televízor, väčšinou veľkosti jednej steny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Nuž, nie že by som bol človek háklivý alebo po lokáloch vysedávajúci od rána do večera, to nie, skôr som ten štandardný typ, ktorý ide párkrát a rád s priateľmi na pivo alebo na kávu. No keď sme si raz boli takto sadnúť v malej slušnej vinárni veľkosti troch štyroch špájz a pustili sa do debaty, mne furt oči odbiehali na zapnutý televízor, ktorý bol rovno predo mnou. Po chvíli mi to začalo liezť na nervy, tak som sa chcel otočiť, aby som ho nevidel a mal od neho pokoj. No hneď na to som zistil, že aj za mojím chrbtom je taký istý obrovský televízor a mojim priateľom tak isto oči odbiehajú ako mne. Tak sme po chvíli poprosili obsluhu, či by nemohla tie televízory vypnúť. Pani sa nám ospravedlnila, že nemôže, pretože by sa pán majiteľ hneval. Na tom sme sa trochu rozčarovane usmiali, zaplatili a vypadli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Odvtedy si všímam tento TV ošiaľ, ktorý sa zrejme spustil po krásnych úspechoch našich hokejistov, kedy sme chceli všetci sledovať hokej po krčmách, baroch a tí fajnovejší po kaviarňach. Hokej skončil, ale telky ostali. Žiaľ, všetky zapnuté a väčšie, a ešte väčšie. Keď si dnes idem s priateľmi posedieť, pred TV obrazovkou v podstate niet úniku, pretože nie vždy vyberám lokál ja (chvála vám osvietenejším, pretože sú aj takí) a za ďalšie, nemám chuť každého, s kým idem na pivo zaťažovať mojím zistením.

Ale radšej by som Vás takto verejne vyzval, milé kaviarne, bary, puby a krčmy, aby ste sa nad tým zamysleli a to haraburdie vypli. Však rozprávať sa nám bude lepšie bez nich.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem za pozornosť, Vás občasný hosť, Martin Kiapeš.

Samozrejme, táto výzva sa netýka lokálov, kde sa večer čo večer stretávajú milé skupinky veselých ľudí, aby si spoločne užili čaro večerných správ.

Martin Kiapeš

Martin Kiapeš

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek milióna. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu